Aktualnie znajdujesz się w: OFERTA

Sprzedaż internetowa

ANALIZA REGULAMINÓW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
NIE CZEKAJ NA KONTROLĘ

Prowadząc sklep internetowy, jesteście Państwo zobowiązani do uregulowania procesu dokonywania transakcji  w regulaminie sprzedaży internetowej.  Dokument ten nie może zawierać określonych postanowień.

W przypadku stosowania tzw. klauzul niedozwolonych, inaczej abuzywnych, przedsiębiorca jest narażony na obciążenia finansowe, które związane są z kosztami przegranego procesu w przypadku pozwu o stosowanie klauzul oraz kar finansowych nakładanych przez Prezesa UOKIK. Jeżeli chcesz uniknąć problemów, skontaktuj się z naszą Kancelarią. Proponujemy:

- analizę regulaminów, które sporządził Klient,
- sporządzenie regulaminów,
- monitoring klauzul niedozwolonych.


AUDYT PRAWNY
TO SIĘ OPŁACA!

W ramach audytu mieści się szereg czynności, do których należą:
- Analiza podejmowanych przez Klienta czynności pod kątem ich zgodności
z prawem oraz słuszności przyjętych rozwiązań w kontekście ekonomicznym.
- Wskazywanie najskuteczniejszych rozwiązań.
- Sporządzanie raportu o stanie faktycznym.
- Doradzimy jak dokonać optymalizacji obciążeń podatkowych w kontekście formy prawnej naszego Klienta.
Zainicjujemy proces zmiany formy prawnej, na tę niosącą najwięcej korzyści.
Przeprowadzimy transformację na wszelkich jej etapach, zaczynając od konsultacji, poprzez tworzenie projektu umów, a na rejestracji podmiotu skończywszy.


ZARZĄDZANIE KRYZYSEM
JAK WYJŚĆ Z KRYZYSU Z TWARZĄ?

Jak zachować się w sytuacji:
- Niespodziewanej kontroli PIP, ZUS, US, Urzędu Celnego, Policji?
- Otrzymania wezwań z Prokuratury, z Urzędu Celnego?
- Roszczeń pracowniczych paraliżujących funkcjonowanie Twojej firmy-strajki?
- Pojawienia się problemów z płynnością finansową?
- Jak zoptymalizować czas pracy, zmodyfikować formę zatrudnienia?
- Zarządzanie kryzysem, w skrócie mówiąc, to działalność będąca elementem kierowania bezpieczeństwem Twojego przedsiębiorstwa. Polega na przejmowaniu przez naszą Kancelarię kontroli nad sytuacją kryzysową w drodze zaplanowanych działań, minimalizacji strat oraz usuwaniu negatywnych skutków.

W przypadku nagłej kontroli dzwoń!

Proponujemy bezpłatny kontakt z indywidualnym konsultantem- prawnikiem.
Na początku współpracy proponujemy naszym klientom wstepną analizę bez ponoszenia kosztów.
Zadbaj o swój wizerunek. Otrzymasz wsparcie profesjonalistów!

PIECZĘĆ PREWENCYJNA
MINIMUM TREŚCI-MAKSIMUM KORZYŚCI

Przeznaczony jest dla przedsiębiorców, którzy chcą w niedrogi i skuteczny sposób wyegzekwować należności.
Znak prewencyjny dostępny jest w formie pliku graficznego albo tradycyjnej pieczęci automatycznej.
Znakowanie dokumentów to najskuteczniejsza metoda zdyscyplinowania kontrahentów do terminowego wywiązywania się z zaciągniętych zobowiązań.
Nasza Kancelaria podejmuje czynności windykacyjne. Dochodzi roszczeń na drodze procesowej i egzekucji w przypadku uchybienia terminu zapłaty.

Adres: 43-300 Bielsko – Biała ul. Młyńska 2
Tel./Faks: (33) 496 10 67, Adwokat Jerzy Kolber 600 388 870
e-mail: biuro@adwokatkolber.pl
Wszystkie prawa zastrzezone Kancelaria Adwokacka. Projekt i wykonanie Intersid.
Nota prawna | Polityka plików cookies